JuniBbay:) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 kan man merke forskjell på om man er gravid med en eller med tvillinger?
Jente73_tvillinger Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Ja, jeg merket stor forskjell, hadde en mistanke allerede 8 uker på vei. Var mye dårligere enn forrige gang, og våknet om jeg la meg på magen fordi det var allerede da ubehagelig. Alle "tegn" forsterket seg veldig. Men, det var slik JEG var. Mange som ikke merker noen forskjell, og noen gjør - vanskelig å vite før du har fått bekreftet om det er 2 uansett.
1+2=3barn Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 hei.. jeg og har det samme som jente73_tvillinger.. er kjempe kvalm og dårlig i forhold til første mann... jeg føler meg ekstra uopplagt og trøtt... og så føler jeg at magen vokser litt fortere... ikek mye men merker at det ikke er det samme som med første.
elinmammatiltogutter Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Nå har jeg bare vært gravid en gang, og det med tvillinger, så jeg har ingenting å sammenligne med. Men jeg hadde absolutt ingen mistanke til at det var to stykker; fikk den gode nyheten på ordinær ultralyd. Ikke var jeg stor, var aldri kvalm.
JuniBbay:) Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2007 jeg er mere trøtt en vanlig, konstant sulten, og pluss at jeg er veldig oppblåst i magen,og hard, jeg er bare 6+4 i dag,og ser man på magen min,så ser man jo at jeg er gravid..
enjenteenguttogtogutterfrafør Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Hadde heller ingen mistanker før vi var på ultralyd. Med de første svangerskapene var jeg kjempe kvalm og trøtt, men nå hadde jeg ingenting. Litt sliten, men ikke noe ekstra. Mannen min sa en dag for tull at jeg var blitt veldig stor og kanskje vi fikk tvillinger, men ellers merket vi ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå