Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på utredning, og var til gynekolog 25/09

Hadde skrevet ut statistikk over temp. og el fra FF som jeg hadde med til gynekologen, men han var ikke interessert i å se på dette. Spurte han om temping og han sa at dette var noe gammeldags som de var gått helt bort i fra. Nå var det kun blodprøver som gjaldt.

Så etter å ha ventet 3,5 mnd på time til gynekolog, må jeg nå inn å ta blodprøver i 3 mnd..

Ventet i tillegg 1,5 mnd på å bli henvist videre av fastlege. Dette på grunn av jeg skulle ta to blodprøver på to bestemte dager i syklusen, så måtte svarene komme før henvisning ble sendt.

Da jeg nevte det for gynekologen sa han at han ikke stolte på de blodprøvene og ville ta sine egne. Så de var helt bortkastet.

Fastlegen hadde skrevet alt om oss i henvisningen så han spurte ikke om mye, det eneste han gjorde var å ta innvendig ul.

Det som irriterer meg grenseløst er at de er så ineffektiv.

Hadde de sendt ut de tre rekvisisjonene på blodprøver på dag 21 i syklusen sammen med brevet om at de hadde mottatt henvisning, så hadde jeg vært ferdig nå.

Og hvorfor i hel..... har ikke fastlegene og gynekologene et samarbeid???

Utblåsning slutt! Føler meg litt bedre:-)

Skrevet

Helt enig med deg der!

Jeg måtte ta blodprøver i 3 sykluser hos fastlegen, så måtte jeg vente på time til gyn, og måtte ta 3 nye sykluser med blodprøver. Noen mnd etter det måtte jeg ta 2 blodprøver til, pga at jeg vet at jeg ikke har el hver mnd.

Nå skal jeg begynne på pergotime. Er vel ca 1,5 år siden jeg tok min første blodprøve.

Er en skikkelig prøvelse med all ventinga!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...