Gå til innhold

Noen her som har mann/samboer/kjæreste med ADHD??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer gjennom 1 år, har diagnosen ADHD.. Jeg synes til tider han er veldig vanskelig å takle..Han er veldig kontrollerende, sjalu og veldig rastløs...angstanfall har han også til tider..

Har dere andre noen av disse problemene? Eller har disse ingenting med dette å gjøre? Møter dere utfordringer? Hvilke? Og hvordan løser dere disse? Han går ikke på medisiner...

Jeg begynner å bli sliten...men samtidig elsker jeg fyren...

Skrevet

Rastløshet hører med den diagnosen, men kontrollerende og sjalusi tror jeg ikke nødvendigvis skyldes AD/HD, han hadde nok vært slik uten diagnosen også..

Skrevet

Det med å være kontrollerende og sjalu har ingenting med ADHD å gjøre, men diagnosen kan forsterke disse problemene fordi det kan føre til nedsatt evne til å kontrollere negative emosjoner.

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Sambo skal utredes for det snart. (Ikke i tvil om at han har det)Skjønner du blir sliten ja:P

Skrevet

mannen min har adhd, men går på medisiner. begynte for ca 1,5 år siden. merker stor forskjell. ja han var veldig rastløs, vanskelig for å kosentrere seg, og med det følger det også frustrasjon som igjen kan gi humørsvingninger osv. men etter at ble medisinert ble det værre med engang, for så å bli bedre. han er en mye roligere og balansert mann nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...