Gå til innhold

Brystreduksjon....


Becky333

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde en brystreduksjon for snart 3 år siden. Da ble brystvortene fysisk fjernet og sydd på igjen. Er det noen som har gjort samme operasjon og som har noen erfaringer med dette å vli gravid (at brystvortene forandrer seg slik som i symptomlista?)

 

Hilsen Beck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme brystreduksjon for snart 8 år siden,hvor brystvortene ble flyttet. Jeg fikk et barn i fjor som jeg ammet uten problemer. Brystvortene mine forandret seg ikke så mye under svangerskapet,annet enn at de ble litt ømme. Jeg fikk beskjed av jordmor at jeg måtte være forberedt på at jeg ikke ville greie å amme,men jeg greide det jeg:) Så lykke til!Det går helt sikkert kjempefint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk for svar :) Nå er jeg litt mer optimist, skulle hatt mensen for 12 dager siden, men fortsatt ingen strek på pinnen, så egentlig skulle jeg jo ikke vært her inne.. men men.. hadde bare lyst til å høre med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig engstelig før og når jeg var blitt gravid. Mange spm som kvernet i hodet. Jeg reagerte også på det at andre sa de hadde såå ømme pupper, for det hadde aldri jeg. Jeg kjente det kun når jeg dusjet, at det gjorde litt vondt når strålene traff puppene. Så jeg ville ikke hengt meg opp i "puppesymptomene" hadde jeg vært deg:) Håper du får to streker snart da:) Sender masse babystøv til deg,og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...