signaturen Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 var på ul i dag og skal ha ei lita pie^^ hu kanke gå under navnet lille krapyl for bestandig så noen forslag? gjerne noe norrønt og gjerne kombinert med Marion som mellom navn:p (linnea,leah og vidre,er dessverre litt oppbrukt,noe som er synd da jeg likte de så godt)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Tindra Marion Eirill Marion Oda Marion Ea Marion Nanna Marion Kaisa Marion
Vipsenmamma Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Siv Marion Frigg Marion Liv Marion Linn Marion Agnes Marion
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg synes Leah Linde er veldig fint (virket som du likte Leah). Ellers liker jeg også Olivia veldig godt. Astrid Marion Embla Marion Madli Marion Edda Marion Edel Marion Asta Marion og veldig mange flere. Hvis du går inn på navnesøk på barnetmitt.com kan du søke på norrøne navn. Der er det sikkert ett du liker=) Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 Marion er jo et fint navn i seg selv synes jeg da :-) Men hvis du vil ha dobbeltnavn: Norrøne kombinasjoner: Marion Elida Marion Alvilde Ingeborg Marion Andre: Marion Othilia Marion Olivia Marion Bertine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå