Gå til innhold

Skal reise til USA.....hvilken vogn??

Anbefalte innlegg

Vi skal reise til USA i November ,og lurer på om noen har en vogn å anbefale meg å kjøpe til å ta med på reisen?

Babyen min er da 2 mnd gammel, så må ha en vogn han kan ligge rett i. Vil ikke sende Brioen med fly, da de har lett for å bli ødelagt på lange turer...

Noen forslag? Bør ikke være altfor dyr heller...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10532217-skal-reise-til-usahvilken-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville heller ha kjøpt meg en vogn i usa jeg, bare brukt bæresele eller softbag på flyet bort.

Vogner er MYE billigere der borte, og du kan bestille på nett i forkant slik at vognen står der dere skal bo når dere kommer fram.

Skal du ha en helt enkel trille er maclaren techno kjempegode! Med en pose i sover babyen din godt i den, er full liggestilling og god solskjerm.

Ellers kan du jo kikke på phil and teds sport (denne har full liggestilling, og kan kjøpes med travelbag så den ikke blir ødelagt på vei hjem), OTH Urban jungle (som heter mountain buggy urban i USA) men denne må du da kjøpe bag i tillegg til en så liten baby. Dette er kjempegode sportsvogner som er supre å bruke her hjemme også når babyen din blir litt større. Og de koster omtrent halve prisen av det de gjør her hjemme.

enig i de som foreslår å kjøpe vognen i usa:-) vi gjorde det sånn når vi dro dit da vår var 8mnd, hadde babybjørn på turen, og kjøpte trille der borte. Hvis du tenker på mountain buggy feks ville jeg sjekket på forhånd ev bestilt den, der vi var ble det for langt å kjøre til nærmeste sted de solgte den vogna:-( mclaren og peg perego er litt dyrere der enn endel andre vogner (feks graco og chicco), jeg spurte på de og fikk til svar at jo, det er de dere liker i europa;-) kanskje derfor de er dyrere??

Forøvrig kom vognen hit i meget god behold, mens bagvognen min ble ødelagt mellom oslo og trondheim. Så det trenger ikke være lengden på flyturen det kommer an på:-)

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...