Sydamen Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vi har begynte utredning i dag... Legen skrev "overvektig" i journalen før hun hadde sagt et ord til oss. Hun vet ingenting om hvordan min hverdag er i henhold til aktivitet og kosthold. Når jeg forsøkte å fortelle om det, begynte hun bare å prate "over meg". Jeg forsøkte også å forklare at jeg trenger kanskje en solid klapp på skulderen i stedet for en pekefinger i ansiktet. Jeg slet med spiseforstyrrelser på barne/ungdomsskolen,(bulimi og angst)jeg ble aldri trodd. Jeg jobber fulltid med barn, går over alt jeg skal, spiser økologisk og lager all mat fra grunnen. Grunnlaget for å gå ned i vekt er der, men det tar tid, både i hodet og kroppen. Jeg har vært superflink i høst ,allerede gått ned 2 buksestr! Målet er str 46! Liker ikke å tenke kilo, måler heller med klærne mine. Så det var skuffende i dag. Men jeg ser fremover, skal på shoppe/bursdagstur med mamma i november, begynner i ny jobb i desember, kanskje gravid i januar...? Klem fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei, ville bare ønske deg lykke til på ferden. Jeg vet akkurat åssen du har det, desverre. Jeg prøvde å bli gravid i 2 år, men fikk ikke noe hjelp pga min overvekt. Bestilte meg time på volvat og traff en kjempe koselig gynekolog som gav meg hormonpillene pergotime. Ble faktisk gravid på første kur og var helt frisk i hele svangerskapet. Veide på den tiden 140 kg. Så alt går an. Nå er jeg 5o kilo lettere og gravid med andremann.
Sydamen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for det, jeg krysser fingerne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå