Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har holdt med røyken nå i 6,5 mnd!! Og røyka mye før jeg fannt ut jeg var gravid.. Men den siste tiden har røyksuget vert enormt og jeg må innrømme at jeg har tatt en røyk eller to i uka.. Vet det er utrolig dumt å ta den ene røyken,,men er og utrolig vanskeli å la ver.. Noen som kan hjelpe meg eller har noen tips???
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg syns du er kjempe flink!!!!! får du en røyk av en vennine da 1-2 ganger i uka eller kjøper du?Har du en pakke liggene hjemme? Jeg klarer ikke å slutte med røyk i huset men en vennine av meg måtte ha i hus for å klare det
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #3 Skrevet 2. oktober 2007 Får som regel av en veninne...og det er bare hun som vet det... Har ikke sagt det til mannen min en gang... (han hadde aldri tollerert det!!) men skal virkele prøve å kutte helt,,for eg sliter veldi med samvittigheten,,,samtidig som det er veldi vanskeli...både med røyk og alt som skjer med kroppen og følesane mine... Hvor mye røyker du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå