Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Del Skrevet 1. oktober 2007 En liten firbeint, lodden gutt med navn Zico. Han er en hundevalp som er sort og hvit, og veldig kosete. Lillegutt og hunden krangler litt om hvem som skal ligge i hundekorga, hehe. Og så synes lillegutt at voffen er litt slem når han biter og klør i tennene. Herlig med hund igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 7. oktober 2007 #2 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulere så mye med det nye familiemedlemmet Hvilken rase er det dere har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 7. oktober 2007 #3 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ahhhh vært og sett på hund i dag vi å Gratulerer med det nye familiemedlemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er en blanding mellom border collie og collie. Han ser ut som en border collie. Han er bare helt herlig. Og det har gått utrolig bra hittil. Lillegutt og hunden har satt seg i gjensidig respekt, hehe. Herlig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #5 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvilken rase har dere sett på? Det er så koselig med hund. Har alltid hatt det, men har vært uten ett år. Egentlig har vi jo nok, med to barn, katt, marsvin og hus og hjem, men hunden gir så mye. Og så tvinger den deg ut på tur, noe vi alle har godt av. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 8. oktober 2007 #6 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har alltid hatt hund selv;) Og ønsker det samme for mine 2:) Har sett på litt ymse;)Skal si i fra hva vi lander på til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 10. oktober 2007 #7 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så koselig da. Både lillegutt og eldstejenta elsker hunder, de er så rolige og forsiktige med dem også, helt utrolig. Men vi kan dessverre ikke ha hund, jeg er superallergisk for hunder, så den gleden kan vi dessverre ikke gi dem. Vi hadde hund før vi fikk barn en Akita Inu, kjempeflott hund. Savner han veldig, men pga allergien måtte vi kvitte oss med den. Er allergisk for alt med pels, så deet skal bli en utfordring nå som storesøster begynner på ridning, det blir stallklær i boden uten tenker jeg meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå