Totinona Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet om Simo selges hos forhandlere i Sverige? Finner ikke noe om dette på simo.no annet enn at de skryter av å være et internationalt selskap....
sajam Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Vet de har det på babyproffsen på Nordby senteret, Svinesund.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Er du sikker på at de har det der? Så ingen simo vogner i katalogen deres? http://www.babyproffsen.se/
sajam Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Om du trykker på Svinesund i butikkoversiktene, så på det noske flagget som kommer på siden og så på ukens tilbud, så står det nederst i høyre hjørne ) (Ble litt rotete, håper du skjønte det)
Mini m/4 Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg var på nordby/babyproffsen på tirsdag, da var det ingen simo vogner i butikken. Jeg har vert der å tittet ved tidligere graviditeter, og da hadde de inne noen simo på prøve! men det er et eller to år siden!
Totinona Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ringte til Babyproffsen i Svinesund nå, og de selger ikke Simovogner... Hm.. Det var synd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå