Gå til innhold

kjente dere bivirkningene med en gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei gojentå :)

Jeg startet med spray 26.09. Etter første dag merket jeg ikke så mye til det, men etterhvert hovnet brystene opp og var VELDIG vonde. En hetetokt meldte sin annkomst der jeg virkelig trodde jeg var på tur å smelte bort:) Har ellers hatt litt lett hodepine de siste to dagene, men ikke noe som plager meg.

Ønsker lite barn: jeg begynte også på spray den 26 sept. Synarela.. Når skal du starte med sprøytene? og hvilken type? eg skal sette gonal-f 16 okt... regner med uttak/innsett i uke 44... du da? Så kjekt at noen nesten har samme start på medisiner... da kan vi jo følge hverandre...

Blomsten: du er jo også rett i nærheten... så spennende.. når skal du starte stikkingen?

eg har fått masse vondt i hodet i dag.. var litt uggen på fredag også, men var hjemme fra jobb i dag pga sterk hodepine... er veldig spent på de neste ukene... hold meg oppdater da, begge to :-)

Heisan...

Jeg begynte på Synarela den 24 sept,eneste jeg har merket foreløpig er litt hodepine innimellom.

Tror også jeg har hatt hetetokter,men ikke noe av betydning,gikk fort over isåfall.

Begynner på sprøyter gonal-f den 10 okt..:-))

Syns også at det er kjekt med flere som har startet nesten samtidig.

Håper vi kan utveksle litt erfaringer,tanker med hverandre..:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...