Gå til innhold

SA og blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynte å blø friskt på fredags kveld, hadde akkurat kommet til uke 6. Lørdag blødde jeg som en vanlig menstruasjon. Ikke spesielle smerter annet en mensmurringer. Søndag avtok blødningen og i dag er det enda mindre. Har vært til legen i dag, men hun kunne ikke si så mye, men henviste meg til Ul.

 

Regner med det er en Sa jeg har hatt, men synes det er litt rart at det ikke har kommet mer enn bare blod ut. Er det noen her som har hatt et likt forløp?

 

Har ikke lyst på utskraping, men det blir vel kanskje det siden jeg ikke har sett annet enn blod..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du har hatt en SA, da ville du hatt rivesmerter og det ville kommet klumper. En uutholdelig smerte og masse blod. Mulig du bare blødde fra selve livmoren, det kan være blodsamlinger der som skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker av egen erfaring: hos meg kom det klumper og jeg måtte ta flere paralgin forte for å greie å holde ut. Jeg har mistet senere også, samme smertene sent i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, jeg snakker av egen erfaring. Jeg kan da ikke snakke av din! :-)

 

Tror fremdeles ikke det er abort. Har blødd relativt mye i svangerskap og det kan være mye blødning uten at det trenger å være SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!

 

1) Du kan blø mye og det går bra like vel.

2) Du kan blø lite og det går bra like vel.

3) Du kan blø mye og det går galt.

4) Du kan blø lite og det går galt.

 

...umulig for oss å vite hvordan det går med henne, det kan bare en UL vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge.

 

Tanken på at dette ikke er abort har ikke slått meg. Er egentlig ganske sikker på at det er det, selv om jeg er kvalm og trøtt fortsatt.

 

Får bare vente på Ul og satse på at det går bedre neste gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 sa i uke 6 og 7 og hadde ikke spes vondt og ingen klumper kom ut. Dette er veldig forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en sa i uke 6 og den kom IKKE klumper og jeg hadde heller IKKE smerter, så det går faktisk ann å ikke ha disse tingene selvom man har en sa, keg var og til ul for å sjekke om det var noe der, men det var tomt..

 

Lykke til ihvertfall, det må ikke være noe heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...