Gå til innhold

Noen med termin i april? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har beregna terminen min til 26.april, synes det er spennende med et vårbarn!!! :-) har ikke vært til lege enda, har time neste uke. Flere som venter i april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg venter 13 april

utroli spennende dette da...ikke ssååå veldi lenge til da : )

Skrevet

30. april :-) Kjempefin tid å få barn på, og å ha bursdag på når barnet blir større!

Skrevet

23 April, mange av de med termin i April har vel flyttet over i 2. trimester allerede. Jeg har bare seks dager igjen her.

Skrevet

Jaaa!

Ut fra menstermin venter jeg 12. april, herlig tid å vente barn på, vinteren kan bare bli så kald og slapsete den bare vil, jeg er bare fornøyd og glad uansett, så det så ;o)

Datoen blir nok endret på ultralyd tenker jeg..var hos legen i dag, og alt er bra til nå..litt høyt blodtrykk, men ellers bra..blir så nervøs hos legen, blææ..

Skrevet

26 april er en fin dag:-) Jeg har termin samme dag som deg!

Skrevet

Termin 17 april....i morgen har det gått akkurat 12 uker...jippiiii!!

Skrevet

24 april:) enig i at det er en fin årstid å få barn i! bare lyse varme tider i møte for den lille...

Skrevet

I følge Netbaby norge har jeg termin 24 april. BIM, 27 april.... hehehe. Vårbarn blir det samme hva dem sier. =))

Skrevet

Jeg har termin 20 april. Snart ferdig med 12 uker!

Skrevet

Jeg har termin på netbaby norge 23 april og her på bim 25 april. Barnet kommer nok når det selv vil :-)

Skrevet

Jeg har også termin 28. april. Det er vel ingen som tilfeldigvis bor i nærheten av Son?

Skrevet

jeg har termin 18 april,så da blir det en liten vår beby:)syns det er perfekt årstid..ikke for varmt ikke for kaldt.

Skrevet

uppsi..har termin 17april..ikke 18.:)

Skrevet

Jeg har 22.april! Flytter over til 2.tri snart...:)

Skrevet

Jeg har 30april

Hadde vært gøy å visst hvor alle var fra og :)

Skrevet

Termin 20 april her :) Venter nr 2.

Skrevet

Jeg har 29 april:)men det er en ca dato..får vite mer på ultralyd tenker jeg....

Skrevet

venter den lille 24. april. har akkurat en uke igjen i 1.trimester=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...