Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jeg er så glad:) bestevenninna mi venter baby, termin rundt juni så hun er ikke veldig langt på vei:) hun skal være fadder til lucas og jeg får være fadder til ungen hun venter:) dette blir så spennende!! Jeg skal få være med på fødselen å, åååh jeg gleder meg sånn!! dette blir fantastisk:D
Anele&Solstråla Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Så gøy da:) Bestevenninna mi fikk i april, og det er jo så gøy at vi får barn så tett!! Har og tenkt på å ha henne med på fødselen om det passer seg sånn...litt betryggende å ha med en som har en fødsel friskt i minnet:) Vi får se...enda en mnd igjen, mye kan skje. Men pr. dags dato vil jeg ha med mamma og henne:) Gratulerer med rollen som "tante"
Anele&Solstråla Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Så litt teit ut når jeg skrev rollen..hehe...tittelen kanskje:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 ja er så i hundre jeg nå, ble kjempeglad når hun sa jeg skal få være fadder og bli med på fødselen:) hun synes det er betryggende at jeg har født før osv:) ja det er betryggende vett, hadde mamma og ei venninde jeg å takk for det:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 så kjekt, vennen!!! Jeg også ønsker meg en gravid-venninne;)
Skurvelurven Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Grattis:) Da får du vært med på en fødsel til, fødegal som du er;) PS! Husk å kjøpe bolle med til den fødende også
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 takk for det jenter:) hehe ja jeg vil åååå føde igjen;) skal ta med masse boller jeg;) hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå