Gå til innhold

kan inte sånt här....


sara76

Anbefalte innlegg

hej!!! jag har gått in i min åttonde vecka i dag. Hur gör jag nu? ska jag ringa och beställa tid hos min fastlege, eller ringer man sjukhuset? Ska till gy om två veckor ang. en cysta. ska jag bara vänta tills jag har varit där? Har ont i magen nästan hela tiden. nästan som mensvärk. vad tycker ni att jag ska gøra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI jeg synes du skal ringe legen i mårra jeg og avtale time.

Er jo greit å få en kontroll fortest mulig.

 

Gratulerer og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du skal bestille en time til førstegangskontroll. De pleier ta seg god tid da, så det er jo greit for dem å vite om det på forhånd :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu har jag varit hos gyn igen. allt var bara bra!!! det var det jag hoppades på. fick se det lilla hjärtat slå. hihi!!! men cystan var der, lika stor och stygg. ska tillbaka om 4 veckor før att sjekka den, och det betyder att jag får se bebisen en gång till. får bara gå runt och ha ont i magen då... men det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt er bra med babyen!

Håper alt går kjempefint å at du slipper å plages så veldig med den cysten..men skal du fjerne den eller kan den bare være der? masse lykke til da:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var så koslig att se den lilla" hoppas det er en jente" der inne. ska tillbaka på ny kontroll om 4 veckor. tror att det er en cysta som førsvinner av seg själv. annars tror jag att det er ett ganska enkelt ingrepp. den er inte farlig, kan bara vara lite øm. men annars er det ju helt fantastiskt att veta att man har en bebis der inne!!!! jag er såååå glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...