Gå til innhold

Melder meg inn her jeg også!

Engelen*My

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat noen stor glede ved å komme hit, men tenkte jeg ikke hadde så mye valg nå. Vil jo gjerne dele erfaringer med dere, og for å gjøre det må man jo inn hit.

Her følger min usensurerte historie:

Jeg er 29 år og har nå mistet for 3 gang. Første gang mistet jeg i MA i uke 11, nov 2006. Fosteret hadde nok vært dødt siden uke 6 eller 7, så slik ut på UL. Andre gang mistet jeg i SA i uke 7, feb 2007. Ble gravid igjen i mars og mistet nå den 20 sept, var 27 uker på vei! Måtte føde min døde lille My på naturlig måte. Hun var 28 cm lang og veide 540 g. Så helt ferdig ut, men hadde hareskår og litt "rare" pekefingre og hæler. Hun ble derfor obdusert med mistanke om at hun hadde et syndrom.

Vi fikk veldig god oppfølging på sykehuset og har blitt lovet tett oppfølgning neste gang. Prøvde å gjøre alt rundt My så ordentlig vi kunne. Ville ikke angre på noe senere. Hadde minnestund på sykehuset, hun fikk sin egen grav og vi tok masse bilder og stelte henne selv.

Det eneste som holder oss oppe nå er tanken på en ny baby i magen om ikke lenge. Har fått råd om å vente med prøving til etter første mens og tenker å følge dette rådet.

Reiser til Bergen i morgen for å se og tenke på noe litt annet. Tror ikke det blir lett, men vi får prøve. Det var et råd vi fikk fra jordmora som tok i mot lille My på sykehuset. Hun var fantastisk mot oss.

Lykke til alle sammen!

Håper vi kan finne litt trøst og glede hos hverandre i tiden fremover!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...