Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Del Skrevet 1. oktober 2007 Når har dere kjent liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Del Skrevet 1. oktober 2007 skikkelig spark som kjentes utpå magen fikk jeg oppleve på fredag som var:-) var da 17+4. Er andregangs men førstemann kom det også ganske tidlig, 18+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei.. første gang på lørdag og i dag 2 ganger.. ikke mye krefter der enda men det kommer.. husker ikke når jeg kjente det sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er nå veldig sikker på at jeg kjenner liv... ENDELIG....hehe... Var vel rundt 17+4 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. oktober 2007 #5 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har noen ganger lurt litt om det kunne være spark, men igår kjente jeg et ordentlig spark ) 15+2 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesøk Skrevet 2. oktober 2007 #6 Del Skrevet 2. oktober 2007 hei,jeg tror jeg kjente spark på lørdag,og da var jeg 17+2.det er første man,så litt usikker,men snakket med folk litt og de sier at mest sansynlig at det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mita~ Skrevet 2. oktober 2007 #7 Del Skrevet 2. oktober 2007 jeg er 18+1 og har ikke kjent noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma<3 Skrevet 3. oktober 2007 #8 Del Skrevet 3. oktober 2007 jeg er 16+3 og kjente bevegelse allerede når jeg var 14+4, er andre gangs, men kjente d ganske tidlig første gang også(ca16uker). Merker nå at d er kraftigere enn før, men d kan gå dager imellom hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 3. oktober 2007 #9 Del Skrevet 3. oktober 2007 begynte så vidt å kjenne det i uke 17, men i natt, 18 + 2 kjente jeg tydelig spark, odg det har jeg gjort flere ganger alt i dag, kjempe moro. Dette er omtrent likt med forrige svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er 18+2, og tror jeg kjente liv nå når jeg var 18+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinguspire Skrevet 5. oktober 2007 #11 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjente tydelig liv nå nettopp!! (17+1) Er så fantastisk! Første gang jeg kjente det var jeg vel rundt 15 uker.. dette er første barnet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #12 Del Skrevet 5. oktober 2007 kjente myyyyyye liv i går kveld......det var såååå hærlig....trudde det var for tidlig, men det var mye bevegelse inni magen =)=) 16+5 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravid69 Skrevet 6. oktober 2007 #13 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har kjent han godt denne uka. Er i uke 16 nå. Det er min nr. 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miras Skrevet 7. oktober 2007 #14 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror jeg kjente liv 15+6, men er nå 16+3, og har ikke kjent det igjen.. Håper jeg kjenner det snart igjen! Er førstegangsfødende, og vet noen ikke kjenner før uke 20.. Så trenger jo ikke være babyen heller, men føltes veldig annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aussimagen Skrevet 7. oktober 2007 #15 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjente en bitteliten fot som sparket flere ganger tidligere i dag (17+2). Barnefar var heldig nok til å være i nærheten og kjente det også. Er førstegangsfødende og syntes det var en fantastisk opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå