Gå til innhold

bilstol og frejkas pute....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datera mi har hoftedysplasi og blir behandlet med pute... Hittil har hun fått plass i bilstolen, men har nå begynt med pute nr 24, og får lenger ikke plass... Hun på barnepoliklinikken på sykehuset sa jeg kunne låne et bilsete hos hofteforeningen... Var på nettsiden demmes, men fant ikke noe om det der... Er det noen av dere som veit hvor jeg eventuelt får låne bilsete???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på dere! vi har også prøvd den nettisden, men ser ikke ut til at den blir oppdatert... rart! men har dere prøvd hjelpemidelsentralen?

foreløpig passer bilstolen vår, snuppa har bare pute 18...

lykke til!

Skrevet

Så vidt jeg vet får dere ikke lenger lånt noe hos hofteforeningen. Det som dere evt kan er å få dekket noe fra Trygdekontoret. Det dere kan få dekket der er det som de regner for langvarig bruk, dvs i mer ennto år. MEN, jeg tror denne regelen blir praktisert ulikt i landet vårt så jeg ville ha kontaktet deres lokal kontor. Mulig at det har blitt endringer på dette også etter overgang til NAV,,,,,

Skrevet

Stolen passa opp til pute 20, men nå skal vi på pute 24, så nå går det dårlig... Tror kanskje hun bare trenger puta et par uker til, skal på ul til uka, og ortoped uka etter der... Jeg gidder ærlig talt ikke å bruke masse penger på ny stol, hvis hun bare skal bruke den et par uker til altså... da bruker jeg heller pute nr 20 når vi skal ut å kjøre bil, også bytte til 24 med en gang vi kommer frem... Men var hos fysio i dag (med bekkenet mitt) og hun ene dama der skulle sjekke litt for meg anngående om det gikk å låne noe:) Det var snillt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...