Gå til innhold

Noen som har blitt sykemeldt tidlig i svangerskapet pga kvalme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er fortsatt lirr usikker på om jeg egentlig er gravid. Var en svak svak strek på sånn strimmel fra billigetester i dag morges. Må ta en skikkelig i morgen. Har vært så kvalmen de siste dagene, spyr ikke. Det gjorde jeg ikke forrige svangerskap heller.

 

Vil jo ikke bli sykemeldt, klarer ikke å spise noe. Ingenting som frister, tvinger jo selfølgelig ned noe da.

 

Er det noen som har blitt sykemeldt for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...er 8 uker på vei snart og har vært sykmeldt i snart 2 uker nå pga kvalme....så d skal du ikke tenke på!Det viktigste er å ta vare på seg selv:=)

Jeg er også sykt kvalm HEILE dagen,spyr ikke,men er veldig redusert og iom jeg jobber i hj.tjeneste så tror jeg det er det er godt å holde meg hjemme...trenger ikke akkorat å brekke meg og spy når bleier skal skiftes osv....ugg...ugg.....

Lykke til og Gratulerer me spira...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat som hun over.....kvalmen begynte i uke 6 og varte til uke 10 har vært sykemeldt i hele den perioden. Er 3. svangerskapet, så jeg har lært at det er skikkelig dumt å presse seg for mye. Man blir bare helt utslitt av det og får dårlig samvittighet ovenfor den lille i magen. Å slappe av og høre på kroppens signaler....da takler man hverdagen bedre. At, å være gravid ikke er å være syk, er noe skikkelig piss å høre. Hvor frisk er man når man ligger og er superkvalm, ikke orker mat, går ned i vekt ,og for noen, spyr i vinkel?

Nei vettu hva. Er man gravid skal man ta vare på kroppen sin, det er den beste måten å ta vare på det nydelige nurket som skal vokse seg sterkt og stort i magen. Ikke ha dårlig samvittighet...det er babyen du tar vare på når du sykemelder deg! OH YEA!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...