Gå til innhold

Noen som IKKE har symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som IKKE er kvalme, trøtte, har ømme bryster osv?

Jeg er i uke 8 og føler meg veldig bra, nesten litt "gira"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ingen symptomer jeg heller... føler meg ganske unormal og er selvfølgelig bekymra. Men har hørt at det er helt vanlig, så jeg prøver(!!) å slappe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

jeg er i 10 uke nå, og i super god form. bare ekstra trøtt og har ømme pupper. var med legen første gang i dag, og fortalte at jeg var litt bekymret over at jeg ikke føler meg gravid enda. Hun sa at jeg bare måtte slappe av og nyte at jeg er frisk som en frisk. og lev livet som normalt. jeg trener regelmessig, spiser sundt og er positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det som deg. Kjenner ikke'no....:) Sist jeg var gravid var jeg kjempekvalm, veldig ømfintlig på lukt, fikk bekkenløsning tidlig osv. Nå må jeg kjenner veeeeeldig godt etter for å kaaaanskje kjenne at det er noe der. Syntes jeg kjente det litt i bekkenet forrige uke, så har alt bestilt meg 3 timer hos fysioterapeut. Nå kjenner jeg derimot ingen ting.:P Litt engstelig for at dette svangerskapet skal bli som det forrige ja! Nå er jeg bare i 5.uke, så det er vel ikke umulig at det dukker opp litt symptomer etterhvert!

 

Lykke til videre, håper du får fortsette å nyte svangerskapet uten de plagene man hører så mye om!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...