Gå til innhold

Noen som er svært usikre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg...

Selvfølgelig er det flere enn deg som er utsikre! Det er en massiv livsomveltende erfaring og bli mor... Ingen kan fortelle deg hvilket valg du skal ta... de kan gi deg råd, men valget må du ta selv. Jeg valgte abort første gang jeg var gravid, da jeg var ung og student. Det var hardt, men riktig den gangen. Nå er jeg på vei med nummer to, og stortrives som mamma. Men jeg angrer ikke på det jeg gjorde den gangen! Husk at det som er rett for noen er ikke rett for alle andre... Uansett, lykke til med ditt vanskelige valg! Jeg føler virkelig med deg!

Varm klem ut i høstkvelden...

Anbefaler deg å titte innom "Beholde barnet" forumet. Der er det mange som er i samme situasjon som deg.

Det kan være mange grunner til å være usikker og dermed vanskelig for alle andre å komme med råd, men en ting er sikkert. Du er ikke alene!

Håper du klarer å lytte til deg selv og finne løsning som er rett for deg der du er i livet nå. Alt går seg til skal du se :) graviditeten er nok et ganske så stort sjokk for flesteparten her enten det er planlagt og ønsket lenge eller kom overraskende på. Er kjempeomstilling!

(sorry at jeg blander meg inn hadde bare lyst til å skrive noen linjer til deg, det kan ikke være noen god situasjon å være i når man er så usikker..)

Lykke til med valget og lytt til hjertet ditt!

Tusen takk for svar! Det hjalp å lese litt i beholdet barnet forumet. Jeg har en fantastisk samboer, og vi kommer oss igjennom dette uansett hva vi velger. Senest i sted lå han å strøk meg på magen så valget ligger sikkert rett rundt hjørnet.

Min søster har termin i slutten av uken, og hun er den eneste av nære folk rundt meg som ikke vet det. Tenkte det var lurt å vente til hun har født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...