Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Blir navnet til prinsessen vår. Vi kommer til å bruke begge navnene.
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hyggelig at dere har funnet et navn dere begge to liker :-)
supergyda Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Med et skikkelig traust etternavn som for eksempel Jensen, Olsen, Fredriksen, Instefjord, Sørensen, Trosterud e.l. blir jo dette helt glitrende. Eller bytter dere etternavn på hele familien for å matche Savannah Marielle? Snydenstrup eller Morgenstierne kunne jo være passende alternativer i såfall.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg syns det var kjempe fint navn Min prinsesse skal hete Ariella Alexandrea
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Hvilke navn har dine barn da supergyda? Ingolf og Solveig? hehehe Er du en godt voksen mor? Da forstår jeg at dine barn ikke har sånne nydelige navn som er inn i dag. Er nok lenge siden du fikk barn tenker jeg. Ser du etter navneforslag til barnebarn her inne kanskje? Tror neppe barnebarnet ditt blir kalt Olga eller lignende vet du. Du må nok bare venne deg til de nye trendene.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Enig med supergyda! Arielle Alexandra! Prinsessenavn! Jeg gir meg over!
supergyda Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Hvis du gidder å signere med nick, skal jeg vurdere å svare deg seriøst.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Åh hjelpe meg! Håper i det minste hun er mulatt. Savannah på en norsk jente???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Hva er det med navnet Savannah her inne?????? Skikkelig dårlig navn på ei norsk jente!! Marielle er greit nok, men for Guds skyld, hvorfor kan det ikke få stå alene?
Cornelianelia Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Har dere virkelig tenkt til å bruke begge navnene til daglig. Det kan bli tungt, og barnet kommer jo til å være fire år før hun kan si hele navnet sitt! For min del kan dere kalle jenta deres akkurat det dere vil, men jeg må si at jeg kanskje får en del uheldige assosiasjoner til et slikt navn. Hva med å fornoske/forenkle navnet noe. Så blir det lettere å si også: Sanna Marielle Sanna Marie
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg spurte toåringen min nå om han kan si Savannah Marielle, og det klarte han utmerket. Mulig ditt barn, Vinterstjerne har språkvansker....?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Jaja, glad det ikke er jeg som har fått navnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå