lenis&bebis Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var mye plaget med uvi (nyrebekkenbetennelser) gjennom svangerskapet. Nå er det 14 dager siden jeg fødte, og har ikke hatt noen symptomer på uvi i det hele tatt. Herlig! Håper plagene kun var svangerskapsrelaterte. Hvordan er det med dere andre som har vært plaget med uvi i svangerskapet, har plagene forduftet etter fødselen eller sliter dere med det enda..?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #2 Skrevet 2. oktober 2007 Motsatt for meg. Hadde det ikke i svangerskapet,men har vært mye plaget før og etter. Akupunktur er topp medisin mot dette! Det har hjulpet meg iallefall.
Scorpiogi Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 uvi (urinveisinfeksjon) forøvrig mye plaga, både før, under, og etter. Nyrebekkenbetennelse bør jeg ikke få flere ganger, sier legene. har en nyre som er blitt mindre pga dette. men har det med jevne mellomrom. eneste som nytter er å tisse etter sex. når det ikke nytter, er det nærmest overdose av tranebærkapsler og litervis med appelsinjuice..... og vann. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå