Gå til innhold

Bim-treffet for desember- og januardamer på Bari!

Anbefalte innlegg

Snakket nettopp med Bari for å reservere bord og de nektet å reservere mer enn 1 bord så lenge jeg ikke visste nøyaktig antall... Bordet er reservert på "BIM-treff" klokken 19.00. Det var visst Champions League-kveld så de torde ikke gi oss flere bord. Synes det var ganske dårlig service med tanke på at vi allerede har vært der 3 ganger, med alt fra 8-15 personer... Foreslår at vi kanskje vurderer et nytt treffsted for neste treff... Hva tenker dere?

Jeg kan dessverre ikke komme selv nå på onsdag, men håper noen kan maile meg (en av dem som var på det første treffet har adressen min) om hva dere blir enige om så kan jeg godt fortsette i rollen som administrator.

Håper uansett dere får det koselig på onsdag, førstemann som kommer får prøve å ta av et bord til hvis det er noe ledige bord igjen ;-)

Ser dere om litt over 2 uker!

Fortsetter under...

Annonse

Det var en veldig god idé, AnnikaD. (Jeg synes etterhvert godt vi kan skifte sted, eller i alle fall variere litt...)

Jeg kommer også i kveld. Blir ikke sånn intens flakking med øynene for å finne riktig bord som ved første ankomst. Dere blir lettere og lettere å få øye på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...