Gå til innhold

hjelp


❤ mamma til 2 ❤

Anbefalte innlegg

Etter at snuppa ble født gikk jeg ned til før vekt, hel ok men har mye til overs fra før da. og etter at jeg begynte med hormonspiral har jeg gått opp 8 kg så jeg er nå tjukkere enn jeg noen gang har vært. Problemet er at jeg greier ikke la vær å spise usunt, har fått slikt søt behov. men kan jo ikke ta noe etter som jeg ammer enda. mått bare få ut litt frustrasjon jeg og håper at noen har noen gode råd å komme med. har tenkt litt på reductil når jeg er færdig med å amme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg to uker og ikke spis sukker i det hele tatt.

Ikke engang dytt tunga borti en syltetøydert.

Da forsvinner søtsuget av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset skal se om jeg får det til, det er så fryktelig mange bursdager nå i oktober, har tråla huset for snopp og kasta det jeg kom over. faktisk stol av meg selv også da når jeg ikke har tatt mer enn 1 lite glass pepis max, og det skal jeg fortsette med:-))))))))) dette skal jeg greie ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du??

 

Jeg hadde et ufattelig søtbehov alle 3 gangene jeg amma, er blitt bedre nå når jeg har slutta å amme, men kiloene går ikke av for det (har 30+), sliter med å komme meg igang med treninga her!!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg ammer, tuppa vil ikke ha flaske og jeg har mer enn nok melk selv, :-) kanskje det er det som gjør det ja, ja ja da må jeg bare skjerpe meg så lenge jeg ammer da, tror ikke det blir slutt med det første heller,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...