Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå er jeg rimelig lei!! Jeg har en forholdsvis slank kropp (57 kg, 165 cm), men har vært genetisk plaget av cellulitter (mesteparten av lårene og rompe) siden jeg var 16 år. Det ble ikke bedre etter at jeg fikk en nydelig jente for 3 måneder siden. Min mann sier det ikke betyr noe for han, men jeg synes det er skjemmende og gruer meg alltid til sommer/badesesong...Er det noen som har noen virkelig gode råd for å få bukt med cellulittene? Jeg har prøvd all slags kremer, men funnet ut at disse funker kun en periode (hjelper cellene med å tape vann og derfor ser det tilsynelatende bedre ut en periode, men så fort en slurver litt er cellulittene tilbake). Nå er jeg klar for klinikkbehandling eller andre metoder!! Noen råd?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10529186-skjemmende-cellulitter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VilJegVil? Skrevet 8. desember 2007 #2 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei. Som du sier er det genetisk, men man kan også gjøre mye for å redusere det. Kremer har litt virkning, men den er ikke optimal.Den gjør mer med selve huden enn det under. Det optimale er å "skylle" de bort med vann, samtidig som du aktiviserer muskulaturen under. Vann med citrus er med på å skylle bort slagstoffer og litt grønn the kan sette litt fart i på sakene ( det med the mener de er medisin mot celulitter i i østen ) Bindevevsmassasje som f.eks "shap4life" er utrolig bra og anbefales på det sterkeste. Da går man inn og masserer små punkter om gangen og setter virkelig fart på tingene. Det er ganske smertefulle 45 minutter, men kjære vene det er det verdt! Lykke til : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10529186-skjemmende-cellulitter/#findComment-136249626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå