Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå er jeg rimelig lei!! Jeg har en forholdsvis slank kropp (57 kg, 165 cm), men har vært genetisk plaget av cellulitter (mesteparten av lårene og rompe) siden jeg var 16 år. Det ble ikke bedre etter at jeg fikk en nydelig jente for 3 måneder siden. Min mann sier det ikke betyr noe for han, men jeg synes det er skjemmende og gruer meg alltid til sommer/badesesong...Er det noen som har noen virkelig gode råd for å få bukt med cellulittene? Jeg har prøvd all slags kremer, men funnet ut at disse funker kun en periode (hjelper cellene med å tape vann og derfor ser det tilsynelatende bedre ut en periode, men så fort en slurver litt er cellulittene tilbake). Nå er jeg klar for klinikkbehandling eller andre metoder!! Noen råd??
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 jeg har også vært plaget med cellulitter. er heller ikke overvektig. jeg begynte å trene yoga hver dag. og drakk masse vann og grønn te. yoga og grønn te skal visst rense kroppen fra innsiden. da forsvant plutselig cellulittene. men de kom tilbake en stund etter jeg sluttet med dette.burde vel begynne igjen. huden i ansiktet ble også kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå