Gå til innhold

Skal på jobbintervju onsdag og er 11 uker-hjelpes!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er sååå mange tanker som dukker opp akkurat nå.

Skal jeg prøve å skjule magen - jeg ser nemlig littegrann gravid ut (magen kan også tolkes som at jeg har litt ekstra kilo:))...men tenker jeg bør skjule det... Men blir ikke festlig å starte opp i jobben i min 13-18 uke heller. Regner med at da vil magen synes litt mer...men folk vil nok være i tvil

 

Noen andre med erfaringer på akkurat dette???

 

Får jeg spm som at: Er det noe du vil fortelle oss- så kommer jeg til å hoppe i stolen!

 

Hilsen ei delevis arbeidsledig, som desperat vil ha full jobb!!!!! Gjett om jeg gruer meg til onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sagt det, med unntak hvis det var en offentlig stilling. Jeg ville ikke satt en arbeidsgiver i en vanskelig situasjon dersom det betyr at han vil tape penger på det. Men dersom det ikke er privat(eid) ville jeg ikke sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ikke si noe du..det er jo ikke noe de har noe med uansett. De skal jo velge den med best utdannelse/ansenitetitet...på min arb.plass ansatte de ei som skulle ut i fødselspemisjon før hun engang fikk begynt, og de måtte søke etter vikar for henne! De har nok lover/regler de må følge angående slikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk smuppemor, da sier jeg ingenting. Godt å høre historier som den du forteller!! Får bare slappe av litt jeg da, og håpe jeg får jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...