Gå til innhold

Da kommer jeg hoppende inn her:-)


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Idag tok jeg ny test, å den var svaaakt positiv men en strek er en strek sies det!!

Så nå blir det to tette:-) Påan igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!!! jeg er i samme situasjon som deg - fikk svakt positiv test på lørdag! Men - jeg har ikke helt turt å slippe gleden løs enda, eller å ta en ny test. skal ta en cb-digital i morra, orker ikke forholde meg til disse svake strekene. Vi får satse på å følge hverandre fremover,nå da - når har du termin? jeg har mellom 10-14 juni, det er jo perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ! nei jeg å syns disse strekene ikke er heelt til å stole på! jeg vet ikke når jeg har termin da siden jeg ikke rakk å få mensen før jeg ble gravid,har født i feb dette året oxo! men regner med jeg er rundt 4-5 uker på veg:) jeg tar å en ny test om noen dager så jj er heelt sikker! tvi tvi for oss begge! si åssen det går da:) klem å lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Melder meg på her jeg :) 2 tester med to svake blå streker...! Det er jo bare flott! Etter menssyklus å beregne har jeg termin 11. juni. Har dere merket noe til det enda?

 

Kjempespennende, og litt skremmende!! Har en herlig sønn på to og et halvt fra før, men syns det var om enn enda mer merkelig å få to blå denne gangen :)

 

Hvordan føles det forresten å bli gravid så tett på nr 1?

 

Gleder meg, og gleder meg med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere to - så gøy å følge dere! jeg tok cb-digitalen i går ettermiddag, klarte ikke vente, og den lyste gravid! o lettelse og lykke :) så da slapper jeg litt bedre av. har en skremmende erfaring fra sist - mistet da i ma i uke 13 så det henger litt over meg nå - har jo ikke erfart at dette kan gå bra. MEN - sier til meg selv at for de aller aller fleste går det jo bra, så nå håper jeg så inderlig det er vår tur!! vi har ingen fra før og har ventet lenge nå, synes vi.

Symptomer, hm, ikke mye. hadde en del mensmurringer og stikkinger, men det har gitt seg betraktelig nå. litt fastere og større pupper, ikke særlig ømme, VELDIG tørr i munnen, drikker masse, litt vondt i korsryggen og litt uggen av og til, men ikke mye. tror det er det. venter på å måtte på do på natten, på kvalme og på å bli trøtt:) tar i mot alt av symptomer med STOR takk :)

Dere da?

Heier på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Gratulerer da! Så spennende!!:o)

Du har termin 11 juni ja:-) Blir fint å få om sommern altså!

Jeg fikk min første i feb...

Vet ikke når jeg har termin men regner med at det er rundt din termin:-)

Det kommer nok til å føles likerart hvergang vi blir gravide,jeg syns det er helt merkelig jeg!!hihi:o)

Joda det føles egentlig greit. Vi er lykkelige! var ikke 100% planlagt men barnet er jo ønsket, vi er jo unge og spreke å har masse lyst på entil uansett, men er jo litt tidlig da .. sikkert mange i fam og venner som syns det men det går nok greit for vår del! Nå gleder jeg meg bare til å gå gravid, savner det.. syns at det var kosleig å ha en liten en i magen å kjenne sparkene osv:)

Blir spennende å se hvor fort magen kommer altså! Det kommer sikkert kjempefor på meg, første gang klarte jeg å skjule magen til jeg var 5 og en halv mnd på veg..men tror nok folk vil se det nå lenge før,hehe!:) Det blir arti å følge hverandre! Klem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lucy:)

Åh så deilig å ha fått en positiv digital test! Da er man mere sikker for der str detjo svart på hvitt nesten:) hehe:) Gratulerer igjenn får jeg si da:-)

åhh...mistet du i uke 13! huff så trist, å når man har gått gravid i 3 mnd er det et nederlag å miste, skjønner godt du tenker litt på det denne gangen! Men du har rett innstillin da:) Tenk at det går sikkert kjempefint, å ulykker inntreffer sjelden på samme sted er det noe som heter ! Å din forige graviditet har ikke noe med denne å gjøre, denne gangen er det ny spire å nye muligheter:) Vi får følge hverandre åsså kommer dette til å gå kjempefint for oss alle 3:)

Nå er det din tur å få den liten en:)

Akkurat de symptomene du sier har jeg å. murringer stikninger, vondt i korsryggen åsså har jeg vært veeeldig kvalm en stund men det svinger litt da heldighis..åsså kjenner jeg meg ganske zzz om dagene! Men si hvordan det går da:-) Alle symptomene vil nok komme snikende innen et par uker,hehe..å ja man tar dem jo i mot med glede selv om man blir aldri så kvalm og sliten, hehe..dette blir spennende altså!:-)

Du må ha masse lykke til i mnd framover åsså skrives vi er her inne!

Alt kommer nok til å gå kjempebra:)

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...