Gå til innhold

litt pinlig spørsmål,hi,hi...men må bare spørre:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hørt at man ikke skal barbere seg nedentil når man er gravid,stemmer dette?er ikke akkurat så veldig pent og usj for en ekkel følelse og ha så mye hår der nede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,tror ikke det har så mye å si egentlig...... men man må være veldig nøye med renslighet. Jeg har vært såå umåtelig kvalm disse tre mnd at jeg har ikke orket det alikevel. og slik som jeg husker det fra mitt forrige svangerskap var det umulig å komme til i de siste 3-4 mnd.klarte ikke engang å se verken "musa" eller tærne mine....hehe er vel lov til å være litt "ur" kvinne under graviditet, synes det er litt flaut og komme helt glatt til gynekologer og innvendig ul også jeg da..hehe men jeg er enig asså,litt lite sexy med den bushen liksom..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at det anbefales å ikke barbere seg nedentil når man er gravid er fordi du allerede er mer utsatt for soppinfeksjoner.... Og disse er jo ikke så gøy å ha;/ . du kan jo la litt mer være igjen der nede feks og så ta vekk det oppe.... Men igjen er ikke alle som får soppinfeksjoner så da så du kan kansje prøve deg litt fram og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...