Gå til innhold

voksi pose, for stor til vognbag???

Anbefalte innlegg

Jeg har arvet en voksi pose. Denne er kjempestor og jeg aner ikke hvordan det er meningen jeg skal få den ned i vognbaggen.....??

Er det kun større barn som bruker voksipose? Når de ikke ligger i vogna?

Voksiposen er nok ca 10 år gammel, med snorer man skal knyte sammen?? Det går ant å ta av yttertrekket for å vaske antar jeg.

Vurdere nå å kjøpe en annen pose, men synes dette er litt merkelig.

(Baggen vår er ikke liten)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10528514-voksi-pose-for-stor-til-vognbag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte voksipose fra småen var 2,5mnd.

Det vi gjorde var å åpne posen mye, la den så ned i bagen og ordnet den nedi bagen før vi la småen oppi. Fungerte helt fint. Men vi knyttet de snorene sånn som det passet oss. Og brettet posen sånn at han lå oppå litt ekstra av posen. :)

Er veldig fornøyd med voksien. Spesielt da han ble rundt 7mnd og ikke lenger bare lå nede i bagen. Posen var fin å tulle rundt han mens han satt i sportsdelen.

Har du sett på ullkorga.no. Voksi sin hjemmeside - der er det "bruksanvisning".

Blir litt smak og behag dette, virker som det er en del som kjøper voksi pose. På barnas hus var det en som mente at den var for stor og at barna føler de blir satt i en tvangstrøye med all knytingen (når de blir litt større). Syns ikke de var så fin heller jeg da, men det er nå en annen side av saken.

Gjorde som mayaya, kjøpte en odenwälder dun pose. Tror den blir helt super og virker som det er lett å få den kompakt.

Du kan kanskje dra å se på litt forskjellig, føle deg litt frem på om du syns den er for stor etter å ha sammenlignet med ulike typer...?

Vi har også en gammel voksipose men den er kun brukt i sportsdelen på vogna. Syns den er alt for svær og makkete. Jeg syns den ble altfor stor til å ha i bagen i vogna og vi har Simo med stor bag. Så vi kjøpte en dunpose som vi er veldig fornøyd med. Jeg syns den er varmere og den tar jo mye mindre plass. I tillegg er den genial å bruke i sportsvogna og i pulken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...