Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hvilket liker dere best? Begge vil være oppkalling etter oldeforeldre.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Av de: Johan Gustav blir litt kongelig for meg:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg synes Gustav er penest, og litt mer spesielt :-)
blålys Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Gustav heter minn sønn på snart 3 år og jeg synes selvsagt det navnet er veldig fint og riktig for oss. Jeg oppfatter det som solid og det blir bare penere og penere ettersom tiden går(jeg likte det ikke første gang jeg hørte det) .Nå er det selvsagt helt utenkelig for oss at han skulle hete noe annet, men sånn er det vel for alle. Vi får mange kommentarer på at Gustav er et utradisjonellt, fint og solid navn,- selvsagt er det svenskt og kongelig, men hvorfor ikke. Jeg liker også Johan, så det er to pene navn du har funnet fram til. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 HI her. Jeg synes også navnene er fine :-) Tror kanskje Gustav er et navn som vil komme sterkere fremover, vet om noen som nylig fikk en Gustav Andreas - nydelig navn. Heldigvis er det bare en jeg vet om, og ikke en jeg kjenner personlig - hvis ikke hadde jo navnet vært "tatt"... Johan er mannens favoritt, men jeg liker det også godt. Vanskelig å velge.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg liker Gustav best. Det er solid og godt! Johan er heller ikke så værst, men Gustav er litt mer "personlig" og stiligere, hvis jeg kan si det.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Nei takk...ingen av de. Ser for meg gamle menn med store mager...menn i skitne vadmelsbukser...og svettelukt
mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Johan og Gustav er begge fine navn. Personlig ville jeg valgt Johan.
Filippa K Skrevet 2. oktober 2007 #11 Skrevet 2. oktober 2007 Begge er flotte navn, men jeg liker Gustav best..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Gustav er litt hardt, synes jeg. Ville valgt Johan eller Johann
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Sønnen min heter Johan, så jeg er forsåvidt fornøyd hvis andre velger noe annet ... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå