Gå til innhold

NOEN SOM BEGYNNER PÅ PERGO DENNE UKA?

Anbefalte innlegg

lurte bare på om det var noen som begynte på pergo denne uka?

dette er min første pergo kur - så jeg er veldig spent...

sist undersøkelse hos gyn viste at jeg ikke hadde veldig utpreget PCOS - men har nå diagnosen..

Fortsetter under...

så spennende at vi begynte akkurat på samme dag - la oss krysse fingre å tær ¨på at det går bra for oss begge med enkel kur og at det klaffer....:) kaN jo holde kontakt for å se hvordan det går...ikke sant? hvor gammel er du?

ååh? 5 kurer - jeg får bare 3, denne enkle som jeg starta på i går å to dobble om det ikke funke... så e det prøverør her ¨å....

ja da HÅPER VI DET klaffer førr oss denne gangen - hadde jo vært sinnsykt bra om du fikk en spire til å sitte nå:)

klem

jeg er 21 og han 26:)

ja det er kjempe spennede.. er det ikke i helgen vi skal begynne å teste for eggløsning? da er vi på rondane høyfjellshotell på spa weekend:) bryllupsgave fra min kjære:)

hadde vært deilig om det hadde klaffet nå:)

dere da?

Annonse

jeg er 26 og han 27:)

det eggløsningstestinga - den skjønner jeg ikke helt, har bare fått beskjed a min gynekolog at jeg skal ha sex fra dag 12 til dag 20;) men mulig det er nå i helga vi skal teste eggløsning...:)

åååh det hørtes digg ut, på brylluppsgavetur;) når gifta dere dere da? - jeg har arbeidshelg i helga - ikke mye romantisk akkurat - men neste uke er høstferie - å da har vi 1 uke fri sammen:) (jeg jobber som lærer og litt nattevakter - derfor høstferie;))

hei daniela:) (fint navn)

jo det går bra med meg - litt hodepine - eller sånn rar følelse inni hodet etter at jeg begynte på pillere...andre dagen i dag - men det føles godt å ha startet allefall - hvordan er det med deg da?

Alder? barn fra før?

Ja vi krysser fingre å tær - håper bare det fuker for oss denne gangen.. tar litt på gå vente - se å vente igjen - spesielt når alle rundt en får fine gravide mager:)

klem

vi fikk beskjed om å ta det rolig fram til eggløsning. å at vi skulle begynne å teste hver dag etter eggløsning . å vist vi fant eggløsningen skulle vi ha mye sex da... men fant vi den ikke skulle vi inn på ny kur...

altså hadde vi kommet til dag 28 utn eggløsning er det dobbelt kur neste..

vi gifra oss 11.08.2007:) en helt fantastisk dag:)

åh så deilig da en hel uke... begynner å se fremm til jul.. håper bare jeg får den jule gaven jeg ønsker meg mest i år:)

heihei=)

starter med dobbel pergokur i morgen..min første kur, etter å ha gått på methformin siden mai..har pco, sjelden mens og sikkert sjelden eggeløsning også....

dette er så spennende =)

men dette med temping..hvordan gjør dere det? øker tempen den dagen du har eggeløsning? eller dagene før.....er det mye den øker?

Jeg begynte på pergo søndag 30.09, så jeg vil også være med i gjengen deres!! :)

Dette er min 3 pergokur, og denne gangen skal jeg gå to kurer i ett siden jeg ikke har noe effekt av den i pausemnd!!

Krysser fingre og tær for at det skal klaffe nå!!

XXXXX

har å gått på metformin siden januar - kan ikke se mye bedring av den -men mens er kanskje blitt mer regelmessig - men noen mnder er det bare rot;)

jeg har liten og ingen erfaring med det med temping..

Som sagt sa ikke min gyn noe om at det var viktig.. men sikkert en fordel..:) håper alt klaffer for dere!! og for oss alle som har startet med pergo denne uka:)

alder på deg å mainn?

klem

Annonse

SELFØLGELI SKAL DU FÅ VÆRE MED - bare joine du;)

jo fler jo bedre...

gleder meg å se om det funker for meg med bare enkel kur.. min gyn har ikke snakka om nå pausemnd - klaffe det ikke no - bli det dobbel allerede neste mens...

er såååå ulik praksis på hvordan det blir utført synes jeg - egentlig rart at det ikke er ganske likt!

Har du hatt noen bivirkninger av pergoen?

gøy se du er bare året eldre enn meg.. er dette 1 barnet?

Hei grysom:)

julegaven som vi ønsker oss håper vi greier sette seg fast nå i oktober... slik at vi kan feire julen litt ekstra i år... jeg reiser til syden sammen m typen - så det hadde vært sååååå deilig...

teste eggløsning ja - jeg vet ikke om jeg greier det...åssen er det med deg? bruker du nå annet en temå for å finne det ut da?

har du så regelmessig mens at den kommer hver gang på dag 28?

lucky you;)

grattis som nygift da... det er jo ikke 2 mnd siden engang... åååååhh!

om 2 år er det meg...:) vi har bestemt at det blir baby(kanskje) å hus først...så gifter vi oss om noen år.. men før jeg å han blir 30:)

svaret til "babyklar" litt lengre opp her:)

er på nattevakt... å begynner bli en smule trøtt - føler meg helt utilpass når jeg går på disse pillerne..

men har egentlig ikke hatt noe særlig med bivirkninger - bortsett fra en helt undelig rar hodepine...magen har blitt mer oppblåst!

jeg er 24 og han er 28....

eneste forskjell jeg har merket er at jeg ikke er kvalm lenger...men regelmessig mens har jeg ikke fått av metformin..

håper alt klaffer for dere også.....

prøver å ikke ha alt for store forhåpninger, blir så skuffa hvis det ikke klaffer, men en skal være positiv =)

Jeg går også dobbelkur!!! Har fått el av det hver gang.. :)

Pergo skal egentlig virke to sykluser, men det gjør altså ikke det på meg! Derfor skal jeg gå "to tette" denne gangen..

Onsdag skal typen inn og teste soldatene sine, og om alt er bra med de skal jeg inn på lap i slutten av mnd! Må ærlig innrømme at jeg gruer meg til det.. Liker ikke narkoser!!! Men må man så må man..

Blir jeg ikke gravid etter lap så er det IVF neste.,, Men håper på full klaff denne mnd, så slipper jeg alt det der!!

Jeg er forresten 25 år. Usikker på hvorfor jeg står som 27.. Samboer er 29 og vi har ingen barn fra før!!

takk;)

joda, går bra med meg egentlig.. er siste dagen i dag md tablettene.. hadde veldig mage smerter den føste dagen.. med diare og det hele men det gikk over til dag nr 2.. ellers så har jeg bare vært litt følsom.. men det er over.. sliter litt med hetetokter men vet ikke om det er pga tab..men men;).. håper så ille at jeg klarer å treffe nå..

jeg er 21, forloveden min er 26...prøvd i over et år nå.. snart 11/2 år egentlig.ingen barn fra før... bor i fredrikstad..

enn du? barn fra før? alder?

klem,)

åh, er det noen av dere som kjenner at d er noe som skjer i eggstokken? jeg kan kjenne at den er der.. noe jeg ikke gjør til vanlig pluss at jeg har litt hete tokter.. skal begynne å lete etter eggløsning i mårra:) åh er så utrolig spendt,,,,

hei grysom - håper du har hatt en fin helg på fjellet:)

endlig er jeg tilbake te internett;) hehe...

åh - ja kjenner det skjer ett eller annet nå - magen er jo så oppblåst å stor at jeg nesten ser litt gravid ut..:)

hetetokter er over hos meg - men hadde noen på dag 2 og 3 da jeg spiste pergo:)

men skal man lykkes må man vel bare gjennomgå litt a hvert;)

Har du funnet eggløsning på vei da?

jeg er ikke begynt lete - men kan kanskje begynne - kjenner det begynner skje nå inni der:)

jeg hadde også ehtetokter å det er noe jeg ellers ikke sliter med - så jeg tror at det kommer av tbl...

jeg har ikke barn fra før - men forloveden har 2 gutter fra før - så jeg får prøve meg i rollen som stemor.. hen ene bor 50% her;)

ja vi har prøvd leeeeeeenge vi og - snart 2 år faktisk.. er sååå leiii!

Jeg bor i vesterålen - nordland fylke..¨er i fredrikstad innimellom - sambo har en søster der:)

jeg er 26 - han er 27...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...