Gå til innhold

Anbefalte innlegg

endelig ferdig med uttaket,gruet meg sånn,dette var 2 forsøk,og sist gang hadde jeg så vondt.men denne gangen gikk det over all forventning.det gikk så bra,gruet meg for ingenting hehe,men tok en del medisiner denne gang da.vi fikk 7 egg hadde håpet på noen fler ,men får være fornøyd vel.så na er det bare å vente til i morgen får å få dommen om de blir befruktet og om vi får noen i frys..krysser fingre og ben og alt som går og krysses hehe..noen andre som har vært til uttak i dag?? ønsker dere alle lykke til,med uttak og ruging spraying å stikking .åå jeg er så glad at jeg er ferdig ,kan ikke få sagt det nok hehe.nå skal jeg vile litt klemser

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10526907-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-uttak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på uttak i dag vi og. Og vi fikk ut 11 egg. Håper at det er noen flotte egg. Sist fikk vi vel ut ni egg tror jeg. Men det avr bare ett egg som delte seg riktig da!

Veldig spent på å høre hvordan det har gått med eggene i morgen. Håper ALLE er befruktet og at de deler seg HELT riktig alle sammen...

Uttaket gikk helt greit. Det er litt ubehagelig.. litt vondt, men heeelt overkommelig. Litt få rjeg da tåle :)

Nå skal jeg legge meg og sove litt. Føler jeg trenger å koble heeeelt ut nå. Fortjener noen rolige dager etter alle de dagene med medisiner og stress. Håper kroppen snart er seg selv igjen :)

Krysser fingrene for eggene dine og jeg :)

Hei:-)

Heldige dere med overstått uttak.

Jeg var på UL i dag, og uttak blir på fredag. Hadde 17 eggposer fra 13-15 mm................Samt en 20-25 til som var fra 8-12mm........Skal si jeg produserer....hehe

Håper bare de største blir store nok, er så redd for å bli overstimulert igjen.

Men jeg føler meg mye bedre nå enn sist så satser på det går bra:-)

Gruuuuer meg til fredag, men skal ta så mye smertestillende og beroligende som jeg bare tør, så kanskje jeg orker å gå gjennom det en gang til. Vil helst være så dopa at jeg bare ligger i stolen og traller for meg selv, hehe:-) Huff det er så vondt. men må man så må man, det kan nok uansett ikke bli verre enn sist.

Krysser fingrene for at vi alle får blitt rugere de nærmeste dagene. Og spesielt lykke til til deg Ludviginne, krysser fingrene for at det er gullegget!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...