Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Vi er blitt gravide for 3. gang. Har termin i slutten av november. Vi har fra før 2 døtre som heter Isa Galadriel og Saga Evolyn. Vi er ikke sikre på kjønn. Jeg ønsker meg dobbeltnavn i den samme, litt spesielle sjangeren som søstrenes navn. Kan dere hjelpe?
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Isa Galadriel og Saga Evolyn var virkelig spesielle, men synes de var nydelige navn jeg. Har ikke "peiling" på denne "sjangeren" men hva med: Liva Adora Mila Linea Lydia Isabel Eva Carolyn Luna Angelica Isaac Josè Milon Johan Isaiah Aerendil Loke August
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg likte navnene til "Klar for å bli ung mamma"
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk:) Jeg har tenkt litt, og begynt å lure på om Ylva Leona/ Ylva Leonore kan passe fint sammen med de to andre? Hva syns dere? Loke Aelendir var veldig kult. Hva tenker dere? HI
supergyda Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Da foreslår jeg boken "Hva skal barnet hete"
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Ylva Leonore er nydelig og passer bra til de andre navnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå