katleen mama til xx Noor xx Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hva synes dere om jentenamn Noor? Kjenner dere noen som heter Noor??
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hvis noen sa til meg "der kommer Noor", så hadde jeg ventet å se en jente fra Somalia e.l. - ikke vestlig bakgrunn. Artisten Noora Noor er også somalisk da. I tillegg har du jo dronning Noor av Jordan. Navnet er for øvrig fint det.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Fint navn du har:) Kathleen - Samme som søstren min. Har aldri hørt andre med det navnet! Siden du selv har et utlandsk navn synes jeg Noor går helt fint! Kommer litt ann på etternavnet og.....heter du noe veldig norskt blir det litt corny......
katleen mama til xx Noor xx Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hei mamma73 Jeg er belgisk, derfor har jeg ogsa ikke veldig norsk namn.. etternavnet blir 'Vinken', så blir det.. Noor Vinken. En som bor i Norge er en 'Noor' på flamsk. Derfor liker jeg dette navn så veldig godt. Hvordan skulle dere uttale 'Noor'? ps : Selma er også kjempefint! Katleen
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Stilig betydning!!" Jeg uttaler det som om det bare er en lang O i midten. Er du gravid, eller er det til et fremtidig barn?
Truseprinsesse Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Vi hadde en pakistansk jente som het det i barnehagen. Hun var kjempesøt. Liker navnet, jeg.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Synes det var et skikkelig nydelig navn, jeg! Noor Viken var jo pent Nesten litt kjenidsnavn Betydningen passer jo også perfekt;)
katleen mama til xx Noor xx Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Hei Jeg er gravid og dattern min kommer snart. Nå er jeg 39 uker gravid!! Det var ikke lett å finne et jentenamn synes jeg. Men Noor er veldig fint! Vi hadde også 'Marte' som jentenamn, men Noor skal det bli!
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Bra valg:). Lykke til med resten av svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå