Gå til innhold

Gravid, tidlig UL, gruer meg.....Siden jeg hadde en Bo forrige gang=(


GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Var hos legen testet posetiv=)

 

Mkistet forrige gang tvillinger, oppdaget tom fostersekk på UL =( redd for at det skal skje igjen=(

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Føler meg ikke så gravid, er sliten og sulten

 

hele tiden. ømme bryst noen ganger men ikke hele tiden.

 

Noen som har noen råd, slik at jeg slipper å være så bekymret hele tiden=(

 

er i 5+1 uker i dag.

 

Hilsen bekymret jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Huff det kan ikke være noen særlig å få en sånn opplevelse på ul!!

SKjønenr deg godt at du er engstelig!

Men GRATULERER med positiv test, det er jo en stor glede:-))

 

Altså da jeg var i 5'te uke med førstemann svingte symptomene veldig, jeg var sulten men ikke sulten var en rar følelse.. kvalem kom bare avogtil på kveldene når jeg var sliten.. Trøtt var jeg heletida..

jeg er gravid igjen nå vet ikek hvor langt jeg er på veg, nå er jeg netsen ikke kvalm å kjenenr ikke så mye av det jeg kjente første gangen..

Tror alt kommer til å gå kjempebra med deg! For du er jo enda tidlig igang med svangerskapet å symptomene er ikke ennå satt inn for fullt, å det at du er sliten og sulten heletiden er et tegn på at kroppen din jobber med det lille underet i magen din!

Prøv heller å fokusere på at du har ett nytt liv i magen og at alt mest sannsynlig vil gå bra!..åsså kan du tenke at etetr at du har vært på UL da vet du med sikkerhet hvordan spira di har det, å mest sannsynlig har den det helt fint! Man blir skremt av en sånn opplevelse du hadde, men dette er en ny spire og har ingenting med den du mistet..

Prøv å tenk positivt!! Selv om jeg vet det ikke er lett!

 

Lykke til! Si ifra hvordan det gikk på UL da..er det lenge til? eller skal du vente litt?

 

Klem til deg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo forresten hva med å kjøpe en sånn greie man legegr på magen så du kan høre hjertet?kan man ikke høre det ganske fort med det apparatet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar=) ja skal selfølgelig si fra hvordan det går på UL=)

Hmmm du vet ikke hvor langt du er på vei? hehe kanskje du er 12 uker?

 

Lykke til=)

 

Dette går bra vettu =) ja går ikke ann å tenke negativt=) kanksje alt er bra=)

 

ha en fin dag=)

 

stoor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og om man ikke finner hejrtelyden en dag går man helt i panikk. Bra apparat det... NOT. Leger og jordmørdre anbefaler ikke å bruke det apparat da det kan være vanskeligt å finne hjertelyden og derved gir mer uro enn ro.

 

Men til HI, tenk på at lynet skjeldent slår ned to gange samme sted. Er nok mye større sjanse for det går bra denne gang enn det ikke gjør:-)

Skjønner godt din nervøsitet da jeg selv har mistet en gang plus har et barn med nesten samme "feil" som førstemann, men dette skal gå bra:-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) håepr det går bra denne gangen oxo=) lykke til du oxo=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære du, og gratulerer med positiv test :) Jeg opplevde selv bo første gang jeg ble gravid (oppdaget 12 uker på veg)

 

Nå er jeg gravid igjen og har hele tiden hatt svingende symptomer, noen dager ingen og andre dager litt mer. Var på tidlig ul i uke 9, og fikk se det lille vidunderet. Alt sto bra til.

 

Etter dette slappet jeg mye mer av, men dette med at symptomene svinger er litt frustrerende. Nå er jeg 12 uker på veg igjen, skal på ul i morgen, og håper jeg kan slappe av mer :)

 

Det gikk altså mye bedre denne gangen, og jeg kan anbefale tidlig ul. Men for meg ble det viktig å dra så jeg var sikker på at utviklingen var kommet så langt at jeg kunne se hjerte slå.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...