Gulosten™ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har jeg søkt meg gul og blå på google og yooutube og klarer for mitt bare liv ikke å finne ut hvem som synger en sang som litt sånn: "Nå har`n kjøpt seg ny traktooor" Eller "Nå har jeg fått meg ny traktoooor" Hjelp!!!
Felix&Lurifax Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det er et eller annet bygde band, fra indre bygdom.... Heter sikkert Kåre jonnys el lign, hehe.
Guttemamman:-) Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Er det Zetorn med too far gone du mener på?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Too far gone me zetor`n. No har`n kjøpt sæ ny traktoooor )
Gulosten™ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 Er rimelig sikker på at det ikke er Vassendgutane, og sangen kan vel ikke hete Too Far Gone når det er norsk sang? Et eller annet må det jo være, det er jo en "kjent" sang i miljøet, hehe... Jeg har sendt melding til min stemor, men får ikke svar!
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jepp det MÅ være zetorn med too far to gone....
Octopus Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Denne? Hainn Olaf sett på krakken sin Å kike uttu glase På gårdstunet poinn lyskastarn har'n parkert stas'n Hainn har det godt hainn Olaf Så speinnt å yr i kroppen Hainn rå på sæ en Larsen-dram I lag med kaffekoppen For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Hainn Olaf sjer at snø'n dætt Og det kleies nerri magainn Hainn brøyte både æng å vei å plæna utti hagainn Hainn tar et sindig overblikk Før'n koble inn firhjulstrækken Så brøyte hainn vækk siste ræst Tå den staute fjorårshækken For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Å naboongan kjæm å sjer itj aill e lik begeistra Den størst'n, hainn dåm kaille Per, sei: "Kåffer kjøpt'n itj John Deere da?" Å kvar en kveill før natta kjæm må'n Olaf ut å sett ti'n hainn angre itj nå på Zetor'n sin Nei, den e sabla fin Hainnel'n den va tong å svølgj Men hainn vesst da å få pruta Hainn investert i sunn fornuft Tå pængainn, oinner puta For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n For hainn har kjøpt sæ ny Zetor
Octopus Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Det er Too Far Gone som synger den, ja (var visst litt seint ute med å svare her jeg. Hehe)
Guttemamman:-) Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Gruppa heter Too Far Gone...Sangen heter Zetorn(som for øvrig er en type traktor)! Måtte frem med teskjeen nå ja he he!!
Gulosten™ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2007 Nå skønte jeg greia! Sangen heter Zetor`n og Too Far Gone er gruppa!! Hehehehe Takk alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå