Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 tok en clear blue.. testen så negativ ut men da jeg studerte den så jeg en strek..så nsvak at hadde jeg hatt dårlig syn hadde jeg oversett den!! å dette var før det hadde gått ti minutter! etter ti minutter var streken blitt litt sterkere.. kan jeg være gravid?? har nemlig hørt at clearblue kan gi en strek der selv om man ikek er gravid som er kjeeempesvak..å at dn er grå..men jeg syns denne streken jeg fikk var lyys blå men var vanskelig å se.. er så spent jeg nå..
Anette med nr 3 i magen Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 kjøp deg en digital cb test den viser med ord og ikke streker så slipper du å lure sånn men mest sansynelig er du sikkert gravid får det er sjeldent at det er falske postive tester , lykke til da
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fikk også en veldig svak CB-test sist torsdag, testet igjen lørdag morgen (siden HCG fordobler seg annenhver dag) og da var den sterk positiv!! Så jeg våger meg på å gratulere, for som så mange sier; en strek er en strek! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ville vente med cb digital, da den trenger mere hcg en enn vanlig cb. Men du kan bare ha testa for tidlig, ville prøvd meg med en till.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 HI, her.. Ja jeg får teste meg igjenn.. Får vente litt da så jeg får en orntlig strek. sistgang jeg var gravid testa jeg positivt en uke før ikm.. blir spennende å se!! om lille jenta på 7 mnd får en søs eller bror;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå