GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Dommens time er kommet. Skal til legen å ta en ny test. alle testene jeg har tatt der er negative, emn alle de 7 tesdtene jge har tatt hjemme er posetive=( skjønner ikke nie. føler meg ikke akuratt så veldig gravid nå, lurer på om det kommer og går, sikkert normalt. Gruer meg jeg ass..Tenk hvis den ikke er posetiv da:S klem
Labambie Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det bør jo være statistisk umulig?? Huff.. Føler med deg.. Må være kjipt å ikke vite! Fortell åssen det har gått.. Masse lykke til.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Uffda.. så kjipt. Men krysser fingrene for at testen hos legen blir positiv!! Du får holde oss oppdatert!! Lykke til!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ja lover=) er 5 + 1 uker på vei så det burdfe slå ut på test=) Er dere førstegangsfødende? vet dere når magen begynner å synes? klems=)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 jeg er førstegang, ja. Mistet i SA sist og da var jeg 10 og en halv uke på vei, men hadde enda ikke fått mage. Så jeg aner ikke jeg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Det med magen kan komme seint, min første graviditet så ikke andre det før jeg var 7,5 mnd på vei. 2 mann kom magen rundt uker 25. Denne gangen så har jeg litt, men mye oppblåst så det kan forsvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå