frida♥ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Del Skrevet 1. oktober 2007 men hvor blir det av deg Ari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Del Skrevet 1. oktober 2007 Veninna mi og søskenbanet mitt er 3 og 8 dager over termin, og tenkte å tipse deg om det samme som jeg har tipset dem om ;o) I morga e den perfekte dag å få barn på altså ) Da er det nemlig 23 års dagen min! Det e bare å ta den dagen om dere vil altså. så slippe dere å vente så lenge ;o) Masse lykke til med den forestående fødselen!!! Håper at mini vil ut snart å treffe søstrene sine, og ikke minst mamma`n og pappa`n ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 1. oktober 2007 #3 Del Skrevet 1. oktober 2007 Å, jeg som trodde vannet var gått eller noe sånt nå. Lure meg sånn da! Masse lykke til med fødselen!!! Håper den ikke lar vente så lenge på seg¨. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lykke til med fødselen og håper du slipper å gå så mange dagene over tiden! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå