dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har en litt treig start på dagen i dag, for jammen er det ikke lett å unngå å være trøtt og uggen for tida.... dritgreipappan gjør så godt han kan, så det går jo på et vis. Nå sitter jeg og venter påå vaskemaskinreparatøren.... :-))))) vi har levd ei uke uten, og det går nesten ikke ann når man er 4 i familien, så det blir bra å få den fiksa! Jeg håper dere henger sammen der ute, og får en fin høstdag! :-)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Takk, dritgrei! En god høstdag til deg også!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Tusen takk, jeg rydder litt i kjelleren til vaksemaskinmannen skal komme, og det var i grunnen ikke så lurt for bekkenet, men det blir fint... fader at det skal gjøre så vondt å fikse litt rundtomkring... men fint og rent blir det, og når maskinen blir fiksa blir det jammen meg en haug av reine klær også .., JIPPI!!!!!! :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå