melissa Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hva er det jeg ikke bør spise/drikke? Jeg vet at alkohol/røyk er ut, selvfølgelig.. også te/kaffe er vel dårlig - er det pga av koffein? Hva med brus? Er det noe annet jeg bør passe meg for?
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hei du: jeg kan hjelpe deg med noe, også gleder jeg meg til denne tråden blir litt lengre, for jeg husker ikke alt fra gang til gang... 1: rått kjøtt, det vil si - stek kjøttet godt før du spiser det, ikke spise roastbiff og liknende. 2: når det gjelder brusen så er det sukkerte som kan være et problem. Jeghar drukket helt sinsvakt mye brus i mine tidligere svangerskap, men det har nesten vært det eneste jeg har fått i meg i perioder så da, men altså vi burde være forsiktige med sukker. 3: kaffe og te er sånn, at vi burde ikke drikke det i hytt og pine. Koffeinet er ikke så bra for babyen, menjeg drikker te og har alltid gjort det, men jeg har vært forsiktig med kaffe, jeg aner ikke om det har hatt noe å si. Jeg vet egentlig ikke dette så godt jeg, så jeg gleder meg som sagt til du får svar - det kan jo hende jeg gjør noe alvorlig galt :-) Lykke til, det går nok bra om vi tar oss en kaffe en dag også :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå