Gå til innhold

god morgen

mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

off, nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, er så trøtt om dagene at jeg sovner nesten på jobb, gjør mye feil osv..(ikke bra når man jobber på et legekontor, hehe)+ litt morgenkvalme, men jeg er alene på jobb denne uken, så jeg kan nesten ikke sykemelde meg, eller hva? må jo egentlig tenke på meg og den lille spiren min, er livredd for å miste denne gangen og, noe som har noen råd til meg?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen Tonje, det er ikke godt å ha det sånn... jeg er også fryktelig trøtt og uggen. Jeg må ikke på jobb, men jkeg må opp sammen med lille jenta mi på ett år, og kan ikke sykemelde meg fra henne heller :-)))

Om du klarer å gjøre jobben din i ei uke, så er jo det fint, menom du er så dårlig at du faktisk ikke greier å utføre oppgavene dine, så er det vel bets å sykemelde seg. Litt trist om det skulle skje kjipe ting. Du trenger ikke tenke på noen andre enn deg selv og kroppen din du. Det er veldig vanlig å bli sykemeld i starten av et svangerskap fordi man blir trøtt og dårlig. snakke med legen din, og sjefen din så blir det sikkert en årnings på det!

Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...