xx ..r.. xx Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg trives godt i mitt eget selskap og har en forkjærlighet for film, så kino er en fantastisk "break" i en hektisk hverdag før man møter vennegjengen... Jeg satt klar, brus og popkorn klart - som vanlig - og ventet på at filmen skulle starte...Det var nesten tomt i salen, lyset var halvert og reklamene rullet over lerretet. Tankene skled tilbake til forrige helg...Jeg traff en veldig interessant fyr, kjekk å se på, pen i klærne, glimt i øyet og god humor - klisje, men for meg var han tatt rett ut av en film. Vi fant virkelig tonen den kvelden, men hadde ikke utvekslet telefonnummer eller noe - hvilket jeg angret på i ettertid....Mer enn èn gang iløpet av den siste uken hadde jeg lurt på hvordan han var fysisk, men vanskelig å si - han var jo god til å danse da... Tankene ble avbrutt av et par karer som banet seg vei forbi meg - lettere irritert reiste jeg opp for å gjøre det lettere for dem. Han ene mannen satte seg ned i setet ved siden av meg. Typisk! Så mange ledige plasse, så måtte han sette deg der... Til min store overraskelse var han veldig kjekk. Filmen startet og etter noen korte minuttet begynte tankene og vandre igjen, tilbake til Han, hmm god eller ikke - prøvde å forestille meg hvordan det ville vært. Øynene fulgte filmen, men hodet og kroppen var hos Han. Kjente hvordan kroppen reagerte på tankene...mmm...lot tankene vandre mens jeg, så tilfeldig som mulig, la jakken i fanget - over hendene...Det begynte å kile i magen, ile nedover bena og kile mellom bena. Hånden lå behagelig over venus og trykket ertende på det rette stedet...Åh...deilig! Måtte bytte sittestilling for å komme litt bedre til, begynte å blir temlig våt og kåt...venus jobbet iherdig med å få bedre og mer oppmerksomhet...mm... fingrene fant veien innenfor buksene, åh, veldig våt - mmm, måtte stikke inn en finger..en til...åh, så deilig... Måtte virkelig ta meg sammen for å ikke avsløre meg... Fingrene jobbet, om enn trangt så, veldig rutinert. Vekselsvis på klitoris og inn i det våte og varme. Det kilte deilig i hele underliver og oppover i magen, hjertet dunket fortere og hardere, og jeg hadde stadig mer problemer med å kontrollere pusten så mannen ved siden av ikke skulle oppdage meg. Åh...så kåt var det lenge siden jeg hadde vært, måtte motvillig slutte...Det pulserte og kilte og musklene jobber. Den ene hånden under jakken, den andre tviholdt i armlenet - ubevisst, men plutselig veldig bevisst da jeg kjente noe som støk meg over håndbaken. Jeg stivnet til litt og ble sittende å kjenne på strøkene - lette og lekende. Åh...fantasien løp av gårde, og saftene rant om mulig enda mer - kroppen og ikke minst klitoris skrek etter tilfredstillelse, jeg måtte ta meg en tur på toalettet. Jeg listet meg ut av salen og nærmest løp ned korridoren til toalettene. Akkurat i det jeg låste døren bak meg, gikk lyset - NEI!!! Nå som jeg var så nære... Jeg åpnet utålmodig døren for å finne se om det bare var noen som hadde kommet borti lysbryteren...Da står han der, han som satt ved siden av meg i kinosalen. Virkelig kjekk - han så meg langt inn sjelen og smilte litt skjevt, jeg ble helt mo i knærne og glemte hva det var jeg skulle, et lite øyeblikk. Jeg rygget inn på toalettet og han fulgte etter, så hørte jeg at døren ble låst. Der sto vi i mørket, tett inntil hverandre, og jeg kunne kjenne de varme hendene hans nedover ryggen. Pusten hans var varm og rolig, og jeg kjente spenningen stige...jeg var jo så kåt fra før av, så jeg lot meg rive med. Han kysset meg nedover halsen, dro meg inntil seg så jeg kunne kjenne hele han. Åh, ja! I mørket ble alle sansene forsterket, så hver berøring var uendelig opphissende. jeg gned meg inntil han og han gned seg inntil meg, åh...mm...aldri-aldri-aldri hadde jeg vært så kåt, det kilte og kriblet, klarte ikke stå stille. Jeg pakket ut den deilige pikken hans og masserte lett - opp og ned, han var glattbarbert, deilig! Opp og ned, pusten hans ble tydligere og langsommere og pikken hans struttet. Varm og pulserende i hånden min, åh...Jeg satte meg på huk med den ene hælen vel plassert så nært klitoris som mulig, ruget kåt frem og tilbake mens jeg tok den harde pikken hans i munnen - først bare hodet, tungen sirkulerte på tuppen og jeg kunne kjenne kåtskapen. Litt sæd piplet ut og jeg kunne høre at han nøt behandligen. Han smakte deilig, tungen lekte litt opp og ned på skaftet, og så tok jeg hele pikken - sakte ned og opp igjen, ned og opp. Pusten ble tyngere og hendene hans ble mer krevende og halte meg opp, dro av meg buksene og løftet meg opp - dyrisk. Jeg prøvde å løfte meg selv enda litt mer, så jeg kunne kjenne han inni meg. Men han holdt meg igjen. Jeg dro meg opp og ned så pikken hans masserte klitoris og jeg kjente hvor våt jeg var, pikke hans var så hard jeg var så kåt. Opp og ned, tempoet økte og jeg var ikke langt unna en orgasme, jeg kunne kjenne at det begynte å rykke litt i han også. Plutselig tok han et godt tak rundt livet mitt, løftet meg slik at jeg ble stående med enden mot han. Han gned pikken sinn mot meg, frem og tilbake - jeg holdt på å bli gal...åh...mmm....jeg presset meg mot han for å få han inn meg, men han ertet meg litt til. Gned pikken sin mot klitoris og bakover, lot seg gli såvidt inn og ut igjen før han førte pikken frem til klitoris igjen. Frem og tilbake. Så, endelig kjente jeg han inni meg, sakte men sikkert, helt inn, fylte meg - deilige. Inn og ut, bestemt og fast, åh....jeg kunne kjenne hvordan det rykket i pikken hans, pungen dasket til klitoris, og jeg kjente hvordan det bygde seg opp. Takten ble raskere og hardere - skikkelig doggystyle, åh...fortere ba jeg om...pulsen slo i tinningen, fitta var hoven og bena skalv - jeg kom som jeg aldri har kommet før. Jeg måtte bite meg i armen for ikke å skrike hadde han ikke holdt meg, så hadde jeg falt sammen....Han fortsatt i samme tempo til hans tur var kommet, da dro han seg rask ut og runket forran meg. Herlig syn! :-) Han kledde på seg og fortet seg ut, uten et ord. Lyset kom på. Jeg vasket meg litt og gikk meget fornøyd tilbake, og fikk akkurat med meg slutten på filmen. Ante jo ikke hva den handlet om, men det spilte ingen rolle. Den beste kinoturen jeg noen gang har hatt ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 mmmmm deilig... åh jeg ble mere kååt av å lese dette! onanerer nå,deilig
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 deeilig, jeg har så lyst å oppleve det der en gang, med en fremmed mann. Som tar meg bakfra og jeg aldri ser igjen, spennende, pirrende. Jeg har væ'rt med samme mann for leenge..vil oppleve noe nytt..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Mmmm, pirrende :-) Flere noveller/fortellinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå