Gå til innhold

mindre og mindre melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

melka har minka noe drastisk. for 2 mnd siden kom det ut 80-100ml kvar 2 time frå begge puppa no kjem det ikkje ut ein gang 80ml då det har gått over 6 timer! lille jenta gidd ikkje suge meir. ho suger i starten men då ho må begynne med å jobbe selv for å få melk ut blir ho grinete og hysterisk og slipper puppen hele tiden. ho er snart 5 mnd. håpet på å få ammet henne minst 6 mnd men melka forsvinner sikkert men gradvis vekk. er lei meg pga det. syns det er så kos å amme henne. vil ikkje at det skal vere over enna. sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det du pumper ut 80 ml? Er dette etter at barnet har spist eller??

Sover barnet hele natten?? Hvor lenge??

DErsom baret sover lenge, så vi det ofte være med å forårsake reduksjon i produkasjon. Du kan ta dere noen økedøg. Pumpe/amme tomt hver 2 time på dagtid, og ja hver 3 time på natten. nattamming/pumping er viktig for å øke produksjonen.

Skrevet

det er ikkje det som er problemet. problemet er at ho vil ikkje suge, ho vil ikkje ha pupp. klarer å tvinge den i henne til tider men i veldig kort tid. viss eg sover i 8 timer og står opp for å pumpe meg (uten at jenta mi har suget) så får eg ikkje ut meir enn 80ml.. jenta sover hele natten (10 timer) og det har ho alltid gjort men har ikkje hatt noe problemer med redusert melkeproduksjon av den grunn siden eg stod opp for å pumpe meg når det tok for lang tid siden sist eg hadde fått tømt meg. trur ho er blitt lei pupp. ho viser aldri interesse for å ville ha de lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...