Lurvehette Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Ståle Asbjørn Erling Alf Bjarte?????? eller Barbro Grete Janne Sølvi Veronika
Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 De står fortsatt med fingeren pressa mot ringeklokka til hhv femti- og syttitallet... kanskje noen slipper dem inn til slutt...
Vannmann35 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Kjenner noen med alle disse navnene, bortsett fra Sølvi og Barbro, så for meg er navnene velkjent. Men ville kanskje ikke valgt disse navnene på et barn, nettopp fordi jeg forbinder det med folk jeg kjenner. Det er jo faktisk slik at de fleste velger navn fra oldeforeldregenerasjonen - fordi man ikke kaller noen opp etter en gammel tante eller venninne - det blir for nært.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 De blir populære til barnebarna våre, de:)
mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ståle- Svigerbror Asbjørn....fyr fra folkehøyskolen Erling...eks Alf....kompis fra finnmark Bjarte....klassekamerat fra ungdomskolen Barbro....borte vekk Grete....mor i barnehagen Janne....flere i kretsen med det navnet Slølvi er ukjent Veronica er meg. Så som nevnt tidligere så kommer vel disse navna på barnebarna og oldebarna våre. I og med at de på "våralder" 20-40 har disse navna nå.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Guttenavnene finner du iallfall på gamlehjemmene rundt omkring ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå