Gå til innhold

SVIMMEL, OG MISTER SYNET!!!!


Lurvehette

Anbefalte innlegg

Er det mange her som opplever dette?

Jeg har vært gravid 2, 5 ganger...

Jeg var mye plaget med å bli svimmel, for så at det pluttselig svartnet for meg, fikk mye gule prikker i synet, og mistet det rett og slett noen sekunder. Etterpå tok det LANG tid før jeg ble bra igjen.. Det føltes som jeg hadde sett rett på sola, og hadde skikkelig problemer med å se.. Måtte holde meg for det ene øyet, for å kunne se skikkelig..

Og så kom migrenen, og den kunne vare opp til tre dager..

Søsteren min har det samme problemet, og broderen (men han er ikke gravid da.. he he)

Er det noen som opplever dette i graviditeten, eller ellers?

Legene har ikke svar... De forstår rett og slett ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkeligt at legen ikke forstod det. For meg høres det da ut som aura.Det får jeg alltid før et migrene anfall.Har hatt det både under graviditeten og utenom.Det er helt grusomt syns jeg.Men det er ingenting du kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som auraanfall ja. Jeg får det slik jeg også. Begynner med at det blir vannskelig å se, det blir slørete, og prikkete, vannskelig å fårklare. Jeg får også problemer med å snakke og noen ganger med å gå. Jeg får også prikking i annsiktet, og dovner litt bort i hendene.. Skikkelig ekkelt. Etter det kommer hodepina.. Har forsøkt flere typer migrene tbl, men ingenting som fungerer....

 

Har ikke vært undersøkt for dette, fikk bare fort til svar fra legen at dette var migrene med auraanfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt aura, (sier jeg som ikke er lege og ikke har lov å stille diagnose..) Men det er veldig veldig vane ved migreneanfall. Synsforstyrrelser, problemer med talesenteret, lammelser, mye rart der gitt. -så det fæle hodepinen da.. huff.

Er veldig vanlig å ha ekstra mye i graviditeten, og er like vanlig å plutselig IKKE ha det i graviditeten.. litt kjipt å ha det da siden man må unngå medisinen når man er gravid og når man ammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...