Lykkelig mamma... Skrevet 30. september 2007 #1 Del Skrevet 30. september 2007 Madrid var digg, men det var vanskelig å være så langt vekke fra Maja i den situasjonen jeg er i nå... Før jeg dro endte vi opp med å krangle om fordelingen av Maja nok en gang, så den enigheten jeg trodde vi hadde forsvant... Fikk mye støtte og mye oppmuntring på turen, det er en fantastisk gjeng jeg jobber med! I kveld har vi delt boet... Det gikk relativt rolig for seg, ga meg på det meste, men har fått beholde de tingene som er viktigst for meg, så da betyr ikke de andre tingene noe, det er bare TING og penger, og begge deler kan jeg opparbeide meg på ny om nødvendig... Nå gjenstår det bare en kamp om ansvarsfordelingen av gullemor og en heftig runde med banken ang. huset... Krysser fingrene for at det skal gå, men har mine tvil... Ser dere har skravlet i vei mens jeg var borte, koste meg med alle trådene her inne!! Keep up the good work girls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Del Skrevet 1. oktober 2007 Godt at du fikk kost deg en del. Eg kan skjønne at han forandrer mening angående delingen av ansvars for Maja. Men det er likevel ikke greit at han bare tenkt på hva som er best for hans del. Syns han helle kan se seg enig i at det er best for Maja og ikke bli revet bort fra deg nå med en gang. Slike ansvarsfordelinger kan forandres på med tiden etter som dere ser hvordan Maja tilpasser seg den situasjonen hun har havnet mitt opp i. En hver mor vil at far skal ta sitt del av ansvare for barna, men at det tilpasses barnas behov. La det tilpasse seg over tid mener eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så bra at turen gikk bra og at du fikk kost deg, unner deg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så bra du fikk en fin tur da!! :) Det fortjente du! Håper dere får kommet til enighet da.. og at Maja kommer først! Lykke til i banken, krysser alt som kan krysses for at banken er på den gode siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2007 Puh, ja selv holder jeg pusten... men har en plan, og håper banken kan gå med på den... TROR det KAN gå iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå