dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Nå tar jeg med meg tullebekkenet mitt og fyker fort som en vind i seng! håper dere får ei god natt uten for mange bekymringer!!! sees i morgen sikkert :-)
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Høres lurt ut ;-) Her i huset har 11 åringen begynt på høstferie, så har nettopp fått han i seng. Så nå skal mamman slappe av litt uten unger rundt ørene før jeg finner sengen. Sove godt :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Mine har vært i seng i noen timer, og jeg har vært fotball enke helot alene i stua i to timer, så jeg har hatt min dose med ro og fred.... da passer det å gå i seng, men det var det å lukke lokket da.... jeg er i grunnen ikke så god på det ;-))) ha en fin kveld uten ungene da :-))
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Kjenner problemet ditt *hehe* Føler meg litt som Albert Åberg noen ganger, skal bare..... og vips så er enda en time forann pc'n svidd av.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 du har valgt å kalle deg stella polaris... er du egentlig fra et sted nordafor polarsirkelen??? :-) vips så gikk det en time til....
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 *flirer* Neida, jeg har velgt å kalle meg Stella Polaris etter en gjøglergruppe med det navnet. Elsker deres forestillinger og det de står for. Du kan jo ta deg en titt her hvis lokket på pc'n din har låst seg ;-) http://www.stella-polaris.com/
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2007 ja det låste seg litt ;-))) Jeg har hørt om dem, men ikke opplevd dem enda.... det gleder jeg meg til!
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Ja, har du muligheten, så burde du absolutt det. Jeg sitter alltid igjen med en sinnsyk god følelse når jeg har vært å sett dem. Kan jeg spørre hvor du bor?
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2007 i stavanger bor vi. Ja det blir fint, jeg får i grunnen den følelsen i kroppen når jeg får se noen opptre ed noe de gjerne vil formidle - når det er fra hjertet til meg, da blir jeg glad - om det er sang eller gjøgling eller skiskyting.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2007 Men nå er det virkelig natten :-) ha en god natt! :-)))))
LivetErEnLek Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Ja, får håpe de tar turen bort til dere snart da, for er det noe de kan, så er det å treffe folk i hjertet med sin ekthet, sin glede over å opptre og all den kjærligheten de sender ut. Sove godt :-))) Nå må nesten jeg også finne sengen snart hvis jeg skal være menneske i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå